کارگاه رایگان دیجیتال مارکتینگ در حوزه سلامت
در کارگاه دیجیتال مارکتینگ در تجهیزات پزشکی قرار است در باب مبانی دیجیتال مارکتینگ صحبت کنیم و تکلیف مفهوم دیجینال مارکتینگ را مشخص کنیم. از فرصت ها و انواع بیزنس مدل ها صحبت میکنیم و درباره هر آن چیزی که شما باید در حوزه دیجیتال مارکتینگ سلامت بدانید خواهیم گفت.
این کارگاه با نگاه و فوکوس به کتاب دهه هفتادیها آدم فضایی نیستند جلو میرود.
این کارگاه رایگان است.
چرا بازاریابی دیجیتال در حوزه سلامت؟
با شروع پاندمی کرونا تمامی کسب و کارها در موج دیجیتالی شدن قرار گرفتند و مهندسی پزشکی نیز از این قاعده مستثنی نبود.
قریب به ۶۰۰۰ شرکت تجهیزات پزشکی فعال در سامانه آیمد ثبت شده است که کمتر از ۱۰۰۰ شرکت در بستر دیجیتال حضور دارند و از کانال های دیجیتال جهت بازاریابی استفاده میکنند .
هر روز به تعداد شرکتهایی که قصد دیجیتالی کردن مارکت خود را دارند اضافه میشود که میتوان هم به عنوان دیجیتالمارکتر به استخدام این شرکت ها درآمد و هم بصورت فریلنس پروژه های این شرکتها را انجام داد و هم می توانید ایدههای خود را در حوزه مهندسی پزشکی و بستر دیجیتال با دانشی که فرا میگیرید عملیاتی سازی کنید.
مدرس
مهندس مجتبی خشامی